Wednesday 19 April 2017


MILKY COCONUT MENANGGALKAN DAKI DAN KULIT GELAP DENGAN MUDAH 

Keadaan cuaca kat negara kita yang panas ni boleh menyebabkan kulit menjadi gelap akibat sinaran matahari. Apetah lagi kalau kita ni jenis yang tak pakai krim pelindung sinar uv atau lebih dikenali dengan nama Krim SPF yang melindungi kulit dari pancaran matahari yang menyebabkan kulit akan menjadi lebih gelap. Keadaan cuaca yang panas pulak, menyebabkan kita mudah berpeluh dan sel2 kulit mati yang melekat di kulit menyebabkan terhasilnya daki dan kulit menjadi kusam dan tidak bermaya.

Orang perempuan ni memang sangat2 particular. Walaupun orang lain tak nampak, tetap rasa segan bila kulit menjadi gelap dan susah nak cerah. Terutamanya di celah peha, kawasan pelipat dan sendi2. Pernah tak kita cek macam mana keadaan kulit kita? Sekali sekala kena laa tengok. Biasanya kulit akan menghasilkan sel2 kulit baru. So sel2 kulit mati akan melekat lagi di sekitar kulit kalau kita tak cuci atau skrub badan kita tu. Sebaiknya skrub badan 2 kali seminggu supaya kulit lebih mudah "bernafas", lebih cerah dan lembut bila disentuh.

Hari ni Kak Mas nak cerita sikit tentang Milky Coconut Body Scrub. Milky Coconut ni produk Srisari yang paling hot sekali tau. Specialnya Milky Coconut ni boleh membantu menanggalkan sel2 kulit mati dan mencerahkan kulit secara natural. Paling bagus, lepas kita skrub tu kulit jadi soft je tau. Cara2 nak guna pun mudah sangat. Jom tengok gambar kat bawah ni.


Cara2 menggunakan Milky Coconut:

1. Ambil 1-2 sudu Milky Coconut mengikut keperluan. Boleh skrub pada mana2 bahagian badan termasuk muka.

2. Bancuh Milky Coconut dengan air bersih. Boleh juga bancuh dengan santan atau pun susu.

3. Bancuh sampai jadi paste. Jangan terlalu pekat atau terlalu cair.

4. Skrub di kawasan yang berkenaan atau seluruh badan secara membulat sehingga keluar daki2 dan sel2 kulit mati.

5. Bilas atau mandi dan lap kulit dengan tuala bersih.

Kan mudah jer nak cerahkan kulit. Yang penting Milky Coconut ni natural dan organik. 100% dari kelapa tanpa bahan kimia. Yang penting selamat dan kulit pun makin lembut dan gebu.

Harga Milky Coconut ni sangat murah dibandingkan dengan manfaat yang akan kita perolehi. Ada 3 saiz , boleh pilih ikut bajet kita. Pek kecil 120g rm28, untuk yang pertama kali nak cuba boleh dapatkan pek kecik ni dulu. Pek medium 250g rm50, yang ni sesuai untuk yang suka dan selalu skrub badan. Nak share dengan mak atau kakak pun boleh juga. Yang pek besar 500g, rm75 yang ni lagi jimat. Satu family boleh guna. Untuk usahawan Spa, home spa dan mobile spa elok ambil pek besar ni. Lebih jimat dan berbaloi.

Yang tinggal sekitar Bandar Saujana Putra, Elit highway dan Puchong boleh COD. Wasap je Kak Mas 019-3535 900. Untuk yang nak pos tambahan rm8. Beli rm150 ke atas Kak Mas belanja postage ye.

No comments:

Post a Comment